“Play to Stop-Europe for Climate” Copenhaga

padure fantomaIn cadrul celui de-al treilea si totodata ultim concert al campaniei Comisiei Europene, intitulata “Play to Stop: Europe for Climate”, va canta, astazi, 7 decembrie, la Copenhaga, trupa Backstreet Boys, nominalizata la premiile Grammy. Campania este sprijinita de MTV si vizeaza popularizarea in randul tinerilor a angajamentului si rolului de lider pe care le are Uniunea Europeana in lupta impotriva schimbarilor climatice. Cel de-al treilea concert va avea loc chiar inaintea Conferintei Organizatiei Natiunilor Unite (ONU) privind schimbarile climatice, programata sa inceapa la aceeasi data.

Muzicianul american Moby si grupul britanic de muzica indie, Editors, au evoluat in concertele anterioare ale campaniei, la Stockholm, respectiv Budapesta.

Noul album al celor de la Backstreet Boys, “This is us”, a fost lansat pe data de 6 octombrie, spre bucuria milioanelor de fani ai acestora. Cu peste 76 de milioane de albume vandute la nivel international in decursul ultimilor 12 ani, Backstreet Boys este, fara indoiala, una dintre cele mai de succes trupe din istoria muzicii. Contributia lor muzicala va consolida mesajul european conform caruia combaterea schimbarilor climatice este imperativa.

“A venit momentul ca noi sa facem ceea ce ne sta in putinta, nu numai sa popularizam problemele legate de clima, ci sa si actionam in privinta lor. Suntem mandri ca ne implicam alaturi de MTV si campania -Play to Stop: Europe for Climate” si suntem nerabdatori sa va vedem la Copenhaga”, a declarat Brian Litrell, membru al formatiei Backstreet Boys.

Promovarea de catre celebritati

Alaturi de starurile muzicale internationale care participa in cadrul concertelor, campania, “Play to Stop: Europe for Climate” beneficiaza de implicarea unor personalitati celebre din 11 tari membre UE, dintre care ii amintim pe, jucatoarea de tenis bulgara Magdalena Maleeva, cantareata ceha Aneta Langerova, cantareata daneza Anna David, actorul francez Pascal Legitimus, actorul german Tobias Schenke, campionul mondial la aerobic, Attila Katus, din Ungaria, starul TV italian Paola Maugeri, coregraful polonez Michal Pirog, prezentatorul TV suedez Shire Raghe si Michael Eavis, fondatorul festivalului Glastonbury din Marea Britanie.

Solistul Serban Copot s-a alaturat Comisiei Europene, in calitate de Ambasador al Romaniei pentru campania “Play to Stop: Europe for Climate”. Dedicandu-se intr-o mare masura actiunilor de protejare a mediului, Serban sustine mesajele campaniei in fata publicului roman:

“In aceasta iarna, Copenhaga inseamna speranta. Schimbarile climatice exista, se intampla si ne afecteaza viata. Lupta cu natura trebuie sa inceteze si eforturile noastre combinate trebuie sa se indrepte catre reducerea impactului uman asupra planetei. Amprenta de Carbon nu mai reprezinta o noutate in constiinta colectiva si este asumata de un numar din ce in ce mai mare de oameni, companii si institutii. Speram ca vocea ratiunii ii va ghida pe toti politicienii si rezultatul acestei intalniri va ramane in istorie amintit precum un pas intelept inainte. Summitul de la Copenhaga tine o lume intreaga cu rasuflarea taiata. Trebuie sa mergem inainte!”

Concertele “Play to Stop: Europe for Climate” fac parte dintr-o campanie europeana mai ampla, intitulata Combaterea schimbarilor climatice – Energie pentru o lume in schimbare, lansata la scurt timp dupa ce liderii UE si-au luat angajamentul de a reduce emisiile de gaze cu efect de sera cu 20% (sau cu 30 % in cazul obtinerii unui acord international), de a produce 20% din energie din surse regenerabile si de a mari cu 20% eficienta energetica, toate pana in 2020.

Margot Wallstrom, vicepresedinte al Comisiei Europene, care va participa, de asemenea, la concertul de la Copenhaga, a declarat:

“Europa face niste pasi decisivi catre un viitor cu emisii reduse de dioxid de carbon si ghideaza progresul global spre realizarea unui acord la Copenhaga. Insa, si mai important, sper ca un acord global va pune bazele unei dezvoltari cu adevarat durabile in secolul al XXI-lea, atat din punct de vedere ecologic si economic, cat si social. Provocarile care ne stau in fata necesita eforturi din partea noastra, a tuturor. Ca cetateni ai lumii, nivelul cunostintelor noastre, actiunile noastre zilnice, optiunile si abordarea directa cu privire la produse, companii si politicieni vor fi factorii care vor determina temperatura.”

“Nicio tara nu va fi scutita de efectele schimbarilor climatice, si cel mai grav afectate vor fi generatiile viitoare”, a declarat Antonio Campo Dall’Orto, vicepresedinte executiv al Music Brands pentru MTV Networks International – “Iata de ce comunicarea caracterului presant al problemei si combaterea comportamentelor care agraveaza schimbarile climatice sunt fundamentale pentru MTV. Suntem mandri ca am putut sprijini activitatile desfasurate de UE in favoarea mediului prin intermediul campaniei -Play to Stop – Europe for Climate-.”

Articole similare

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Rămâi conectat!

104,660FaniÎmi place
89CititoriConectați-vă
1,330CititoriConectați-vă

Articole Recente

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

De ce sistemul de garanție-returnare este o formă de responsabilitate extinsă a producătorilor?

Pe ai cui umeri cade responsabilitatea în cadrul sistemelor de garanție-returnare? În decursul anilor de când se implementează aceste sisteme, au existat...

„Reprezentanții industriei și comercianții ar trebui să perceapă sistemul de garanție-returnare mai degrabă ca o mare oportunitate”

CursDeGuvernare.ro a organizat în cursul săptămânii trecute o conferință pe marginea proiectului de hotărâre privind sistemul de garanție-returnare pentru ambalajele de băuturi,...