Produsele energetice eficiente, promovate defectuos

Economia are propriile mijloace prin care reactioneaza fata de dezvoltarea industriei verzi. Pe masura ce teama oamenilor fata de blocajele din locuinte creste, scade disponibilitatea de a plati o taxa in plus pentru produsele eco-friendly, informeaza GreenBiz.

Acesta este mesajul transmis de Energy Pulse, pe baza celui de-al treilea studiu national de de piata realizat de Shelton Group. Procentul celor care sunt dispusi sa cumpere produse eficiente din punct de vedere energetic a scaut cu 16% fata de anul trecut. „In ultimii ani, consumatorii au fost bombardati de mesaje din partea comapniilor care s-au imbarcat in vagonul prosuselor eco-friendly. Oamenii devin mult mai curiosi in legatura cu bunurile care le sunt astfel vandute si se intreaba din ce in ce mai des daca o diferenta de pret se justifica”, precizeaza Shelton Group.

„Mai putini consumatori sunt disponibili sa plateasca mai mult pentru produse energetice eficiente, in ciuda faptului ca ar economisi foarte mult pe termen lung si ca ar ajutala protectia mediului. Companiile cu acest profil ar trebui sa fie mai atente la credibilitatea mesajului pe care-l transmit. Preturile conteaza si consumatorii se intreaba daca aceste companii nu folosesc produsele verzi ca o strategie de marketing”, a adaugat Shelton. Potrivit sondajului, pentru opt produse eficiente energetic , consumatorii sunt cu 16% mai putini disponibili sa aleaga produsele verzi.

Au fost observate insa si rezultate pozitive. Interesul pentru pentru energia regenerabila a atins o cota maxima. Mai mult de 54% dintre respondenti au declarat ca ar participa la un program de „energie verde”, fata de 44% anul trecut. In ciuda acestei cresteri a interesului, sondajul a observat ca participarea actuala la aceste programe a ramas constanta im ultimii trei ani, cu o scadere usoara in acest an. Acest fapt se datoreaza slabei promovari din partea companiilor. ” Existenta acestor programe nu este suficienta. Este nevoie si de un public tinta. Nu oricine face parte din acest public. Campaniile ar trebui sa vizeze oamenii care au si mijloacele si interesul sa participe”, a adaugat Shelton.

Sursa: Green Report

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *