Programul „Rabla” ajunge si la monitoarele LCD prin intermediul retelelor Flanco si Flanco World

flamingo_international.jpgIn perioada 30 martie-19 aprilie, clientii magazinelor Flanco pot achizitiona monitoare LCD marca LG cu o reducere de 100 lei, in schimbul unui monitor sau televizor vechi pe care il recicleaza

Bucuresti, 02 aprilie 2009: Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata din Romania a lansat o campanie de reciclare prin care ofera in magazinele grupului o reducere de 100 lei la achizitionarea unui monitor LCD marca LG.

Prin intermediul acestei actiuni de buy-back, clientii pot achizitiona un monitor LCD de 19″ sau 22″, cu o reducere de 100 lei la predarea unui monitor sau televizor functionabil sau nu, indiferent de marca. Campania se desfasoara pana in data de 19 aprilie, in toate magazinele Flanco si Flanco World.

„In ultima perioada, tot mai multe companii s-au implicat in asemenea campanii de buy-back, programele de electrocasnice fiind deja binecunoscute. Acest tip de actiune trebuie privit ca o oportunitate atat pentru companii, care invata astfel sa devina mai deschise fata de nevoile consumatorilor, cat si pentru clienti, care au posibilitatea de a-si inlocui aparatele electronice vechi cu produse moderne, de ultima generatie, la preturi foarte accesibile. Un alt aspect foarte important este faptul ca, prin astfel de programe, sustinem implicarea companiei in actiuni de protectie a mediului”, a subliniat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Campania face parte dintr-un amplu program de reciclare, sustinut de Flamingo International si de marcile partenere, ce are ca scop atat stimularea vanzarilor, cat si incurajarea comportamentului responsabil in randul consumatorilor, care pot renunta la electronicele vechi in schimbul unora noi, care utilizeaza o tehnologie moderna si sunt mai rentabile din punct de vedere al consumului energetic.

De la inceputul acestui an, retailerul a lansat campanii de buy-back pentru o serie intreaga de produse, printre care si electrocasnice. Actuala campanie este realizata cu sprijinul Asociatiei Environ si face parte din oferta promotionala de Paste pe care Flamingo International o propune clientilor sai.

Despre Grupul Flamingo International:

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performantelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent, exista 29 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii.

Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 m² – 3.000 m²), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vanzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clientilor sai, pornind de la servicii de creditare, consultanta in vanzari si pana la servicii de intretinere si service.

Infiintat in anul 2002, FDC (Flamingo Distribution Center) este liderul segmentului de distributie de componente IT din Romania, incluzand, in portofoliul sau, 100 de vendori si 5000 de repere, cuprinzand tot ceea ce este esential in termenii distributiei de componente IT&C si Audio-Video pe piata locala.

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.

In prima jumatate a anului 2008 grupul Flamingo International intra puternic pe piata de retail online dorind consolidarea pozitiei detinute pe piata locala si in mediul online, prin deschiderea propriului magazin eFlamingo (www.eflamingo.ro). Strategia de pozitionare pe aceasta piata se bazeaza pe o politica de preturi competitive, promotii dedicate mediului online, disponibilitatea celor mai recente produse in domeniul IT%C, in exclusivitate pe piata romaneasca, precum si oferta diversificata.

Prin intermediul serviciilor oferite, gratuitatea transportului, precum si livrarea imediata a produselor disponibile in stoc www.eflamingo.ro isi propune sa devina unul dintre liderii retailului electronic din Romania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *