Propaganda pentru junk food

Autoritatile britanice acuza firmele producatoare de alimente junk-food ca se folosesc de bugete exorbitante pentru a-si face propaganda in scoli.
junk food
De exemplu, sunt firme care ii invata pe elevi ca chipsurile sunt mai sanatoase decat merele, ca fructele si legumele trebuie consumate cu moderatie. In alte cazuri, profesorii au fost convinsi de producatori sa le dea copiilor ca tema sa scrie o poezie despre calitatile sucurilor dulci. Corporatiile producatoare de chipsuri, dulciuri sau alte produse bogate in sare, zahar si grasimi cheltuiesc anual 300 milioane de lire sterline pentru a-i convinge pe copii sa le ceara parintilor junk-food. Federatia Alimentelor si Bauturilor din Marea Britanie chiar merge pe ideea ca cei mici nu ar trebui sa micsoreze cantitatea de alimente consumate pentru a nu se ingrasa.

Sursa: Jurnalul National

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *