Lunar, 0,5 la suta din incasarile din publicitate ale trustului de presa vor intra in conturile Ministerului Mediului, in cadrul campaniei de protejare a mediului „Cod Verde”.
Devenit luna aceasta primul trust media care se implica responsabil si programatic in politicile de mediu, grupul Realitatea-Catavencu va sprijini financiar initiativele care vizeaza protejarea mediului: incepand cu luna noiembrie va dona jumatate de procent din incasarile obtinute din publicitate Ministerului Mediului si Dezvoltarii Durabile. Initiativa face parte din campania „Cod Verde”, care urmareste sa indrepte atentia clasei politice si a opiniei publice asupra importantei masurilor de conservare a naturii.
Primul demers al campaniei a debutat marti, 28 octombrie, in judetul Suceava, sub forma unei actiuni de impadurire a unor zone afectate de inundatiile din vara. Impaduririle vor continua miercuri si joi, in judetele Neamt si Bacau, in cadrul proiectului „Romania prinde radacini”, initiat de Realitatea TV impreuna cu Regia Nationala a Padurilor Romsilva si asociatia MaiMultVerde si sustinuta de Petrom.
Printre miile de oameni care si-au suflecat manecile pentru a planta copaci s-au numarat Traian Basescu, Alexandru Arsinel si Sofia Vicoveanca.
Sursa: Cotidianul