Supermarket-urile nu se dovedesc nici azi capabile sa mai „taie” din ambalaje, desi mania infasuratului produselor a mai scazut in ultimii ani, relateaza „timesonline”.
Potrivit unui studiu al Local Government Association, „Waitrose” impacheteaza si azi cel mai mult pe… cap de carucior, desi nici lantul german Lidl nu sta mai bine la reciclare. Continutul obisnuit al unui carucior include fructe si legume, carne, peste, oua, pizza sau cutii de ceai si zahar. Faptul ca produsele sunt supraimpachetate duce nu numai la risipa vizibila cu ochiul liber in vremuri de criza si de eforturi de ecologizare, dar si la o anulare a unei bune parti a eforturilor cetatenilor de a selecta deseurile menajere si a contribui la reciclarea lor. In concluzie, British Market Research Bureau recomanda subtierea impachetatului marfurilor nu numai din motive ecologice, ci si din considerente financiare, orice diminuare a costurilor unei operatiuni sau a materialelor pe care le implica ducand automat la o ieftinire ulterioara a produselor. Asadar, aviz supermarket-urilor si consumatorilor din intraga lume – supraimpachetatul inseamna mai multi bani, mai multe materiale si mai mult efort de reciclare. In aceste vremuri, deci, nimic bun…