Iata ce alimente pot preveni cancerul

12 Dec 2007 Comenteaza pe Forum Trimite prin Email


Consumul de poate duce la scaderea riscului de a cancerului sau chiar la stoparea lui. Potrivit cercetatorilor, o si legume e singura solutie in lupta cu cancerul.

Chiar daca nu reprezinta un antidot, o cantitate mare de fructe si legume ajuta la reducerea riscului de aparitie a cancerului.

Poluarea, substantele chimice sau tehnologia sunt, se pare, responsabile de aparitia bolilor necrutatoare, cea mai cunoscuta fiind cancerul. Se poate spune ca preventia cancerului consta intr-o mare masura in intoarcerea la natura, adoptarea unei alimentatii care sa excluda cat mai mult posibil substantele artificiale.

Cercetarile confirma ca exista o legatura intre alimentatia bogata in fructe si legume si riscul scazut de aparitie a cancerului. In ciuda noilor vesti, nu exista totusi dieta magica, vindecatoare. Mesajul transmis catre populatie este acela de a consuma fructe si legume in cantitati mari si variate.

“Mancati fructe si legume de sezon. Scopul este sa le includeti in alimentatia zilnica pentru ca ajuta in prevenirea cancerului”, ne spun specialistii. Una dintre cele mai recente cercetari a demonstrat ca ajuta la prevenirea cancerului de esofag.Experimentele facute pe animale au demonstrat ca impiedica aparitia cancerului de esofag si colon.

Fructele reduc celulele bolnave si ajuta la regenerarea celor sanatoase. Cercetatorii de la Centrul Oncologic din Ohio (SUA) au decis sa studieze pacientii cu risc crescut de cancer esofagian, iar concluziile au fost vizibile. Dupa ce au zilnic, zmeura, timp de 26 de saptamani, 58% dintre pacienti au demonstrat ca fructele scad numarul celulelor cancerigene.

143264_4foto.jpg Legumele crude, cum ar fi , foto stanga, lastar de , varza sau conopida previn cancerul de vezica. “Cerealele crude sunt mai hranitoare decat cele gatite. Am studiat 275 de persoane diagnosticate cu cancer de vezica si 825 de persoane sanatoase. Majoritatea fumeaza si consuma legume.

Rezultatele au aratat ca nefumatorii care au mancat legume risca sa se imbolnaveasca de cancer de vezica cu 73% mai putin decat cei care nu au consumat legume”, au spus cercetatorii de la Institutul “Roswell Park Cancer” din Buffalo (SUA). Se pare ca broccoli indeparteaza cel mai bine riscul de cancer de vezica. Este recomandat sa-l consumam preventiv!

Sursa: Editia Speciala


Urmareste EcoMagazin.ro pe FaceBook



Pentru mai multe informatii alimentatia, alimentatie sanatoasa, aparitia cancerului, aparitie, broccoli, cancer, conopida, dieta cu fructe, fructe si legume, legume, mancat, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.

Recomandari la acest articol Telefoanele mobile pot declansa cancerul in zece minute
31 Aug 2007

Zece minute. De atat timp este nevoie pentru ca un telefon mobil tinut la ureche sa produca o modificare a celulelor din creier, declansand cancerul. Aceasta este concluzia unui studiu efectuat de cercetatorii de la Weizmann Institute of Science din… Citeste mai departe»



Alimente periculoase
10 Noi 2007

Industria alimentara este deosebit de diversificata in zilele noastre dar acest lucru nu este sinonim cu alimente de calitate. Studiile de specialitate arata ca: factorii nutritivi ai unui mar din anul 1980 ii gasim in nu mai putin de 10… Citeste mai departe»

Comisia Europeana ne controleaza la alimente
18 Sep 2007

Mai multi experti ai Oficiului Veterinar si pentru Alimente din Comisia Europeana se vor afla in Romania, in perioada 17-21 septembrie, pentru a evalua modul in care autoritatile romane efectueaza controalele privind respectarea normelor in domeniile cresterii animalelor si produselor… Citeste mai departe»

Primul targ de alimente bio din Romania
30 Oct 2007

Vizitati magazinul bio online www.Biolateria.ro Peste 3.000 de produse bio sau produse naturiste de la cei mai premiati producatori Bio din lume. Un targ cu expozitie si vanzare de produse alimentare bio a fost inaugurat, sambata, in Turnulung, in judetul… Citeste mai departe»

Alimente periculoase care par sanatoase
6 Dec 2007

Batoanele energizante, iaurturile si ceaiurile imbuteliate pot ascunde multe grasimi si zaharuri. Daca mananci fructe ori legume, stii sigur ca sunt sanatoase si ca iti aduc nutrienti importanti pentru organism. Unele alimente au insa reputatia de a fi hranitoare, cand,… Citeste mai departe»

Cine vinde alimente modificate genetic in Romania?
27 Aug 2007

Majoritatea romanilor (67%) refuza sa consume alimente modificate genetic, cel mai ridicat grad de refuz fiind intalnit in randul populatiei din Oltenia, Muntenia si Dobrogea, potrivit unui sondaj recent comandat de Greenpeace Romania. In ciuda faptului ca legea din Romania… Citeste mai departe»

Cod rosu pentru magazinele cu alimente modificate genetic
28 Aug 2007

Cu ajutorul unui ghid pentru consumatori, romanii pot afla care sunt supermarketurile fara alimente modificate genetic Romanii nu agreeaza ali-mentele modificate genetic (MG), arata un sondaj de opinie realizat de Greenpeace Romania. Intrebati daca ar consuma alimente de acest gen,… Citeste mai departe»

Nu hrani cancerul
28 Mai 2012

Nu hrani cancerulUna dintre cele mai puternice arme ale cancerului sunt greselile pe care le facem in prezent in alimentatie. Zaharul rafinat, sarea extrafina, carnea plina de aditivi si grasimi, legumele tratate cu nitrati si apa poluata sunt cei mai importanti factori… Citeste mai departe»

Producatorii de energie verde au facut in patru luni cat au scos intr-un an: 100 milioane euro
28 Mai 2012

Producătorii de energie verde au făcut în patru luni cât au scos într-un an: 100 milioane euroProducatorii de energie eoliana, solara sau hidro au reusit ca in primele patru luni ale acestui an sa inca­seze din schema de sprijin pusa la dispo­zitie de statul roman cat le-a intrat in con­turi in tot anul trecut, adica aproape… Citeste mai departe»

Suntem atractia regionala in energia regenerabila
28 Mai 2012

Suntem atracţia regională în energia regenerabilăRomania a facut pasi importanti in promovarea, sustinerea si dezvoltarea productiei de energie din surse regenerabile, in comparatie cu alte state din centrul si estul Europei. Pierpaolo Mazza, director general al diviziei General Electric (GE) pentru turbine cu gaz aeroderivative… Citeste mai departe»

Sustii educatia
ecologica?
Afiseaza un
badge pe site!
vezi toate dimensiunile