Arctic a dat startul campaniei de buy-back „Cu Arctic e profitabil sa reciclezi!”

Compania Arctic, liderul pietei romanesti de electrocasnice, a dat startul campaniei de buy-back „Cu Arctic e profitabil sa reciclezi!”, ce se desfasoara in perioada 1 martie – 1 mai la nivel national. Aceasta actiune este realizata in parteneriat cu Asociatia Romana pentru Reciclare RoRec si vizeaza stimularea inlocuirii electrocasnicelor vechi cu altele noi prin achizitia de electrocasnice Arctic in sistem buy-back.
Persoanele care doresc sa beneficieze de avantajele acestei campanii pot preda un aparat frigorific vechi sau o masina de spalat, indiferent de marca, la unul dintre centrele de colectare sau la unul dintre magazinele participante la promotie, primind in schimb o reducere de 150 RON la achizitionarea unui nou echipament frigorific sau masina de spalat Arctic. Toate magazinele de electrocasnice care comercializeaza produse Arctic participa la campania buy-back „Cu Arctic e profitabil sa reciclezi”.
In Romania, gradul de inlocuire a vechilor electrocasnice este mai redus comparativ cu alte tari europene, fiind evidenta tendinta consumatorilor de a pastra electrocasnicele o perioada mai lunga decat durata de viata recomandata a acestora, ceea ce genereaza costuri mult mai ridicate pentru bugetul de utilitati al familiei.

vizual-campanie-buyback-arc.gif

„Electrocasnicele vechi consuma foarte multa energie in comparatie cu cele moderne, care dispun de tehnologii eficiente. De exemplu, masinile noi de spalat consuma astazi cu 50% mai putina energie si 60% mai putina apa comparativ cu cele care au o vechime de 20 de ani. Totodata, cele mai performante frigidere consuma doar un sfert din energia necesara functionarii unui frigider din 1990. Prin inlocuirea electrocasnicelor vechi cu unele de ultima generatie, consumatorii pot reduce valoarea facturilor la energie electrica si apa. In plus, prin participarea la campania de buy-back, consumatorii primesc si un sprijin financiar de 150 RON pentru renuntarea la vechile electrocasnice si achizitia unui frigider sau a unei masini de spalat Arctic”, a declarat Gabriela Geana, Marketing Manager Arctic.

Campania de buy-back „Cu Arctic e profitabil sa reciclezi” este sustinuta printr-un mix de comunicare complex, ce include promovare radio, promovare OOH in statiile de metrou din Bucuresti, campanie de advertising on-line, microsite dedicat campaniei www.arcticbuyback.ro, precum si activitati de direct mailing catre consumatori si comercianti, activitati de relatii publice si materiale promotionale in spatiul de vanzare.

###
Arctic face parte din grupul Arcelik, al treilea producator european de aparatura electrocasnica. La peste 50 de ani de la infiintare, produsele companiei Arcelik sunt prezente in peste 100 de tari din intreaga lume. Compania detine 11 unitati de productie in 4 tari si are peste 17.000 angajati. Portofoliul Arcelik include 10 branduri.
Arcelik a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 3.7 miliarde euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *