Dell si Staples anunta parteneriatul pentru comercializarea cu amanuntul de produse Dell si pentru colaborarea in proiecte ecologice

In preajma sarbatorilor, Staples da startul vanzarilor de computere, imprimante si cartuse Dell prin lantul sau de 1400 de magazine din intreaga S.U.A

Staples, Inc. si Dell Inc. au anuntat ca, incepand cu data de 11 noiembrie, clientii Dell vor putea utiliza sistemul „Easy Button” in cadrul oricaruia dintre cele 1400 de magazine din reteaua comerciantului pentru a achizitiona o gama larga de produse Dell, precum notebook-uri, sisteme desktop, monitoare, imprimante, cartuse si tonere. Staples, cel mai important comerciant de solutii pentru imprimare, devine astfel singurul lant de supermagazine de birotica care va comercializa produse Dell, atat in magazinele sale, cat si prin Internet. Ca parte din politica sustinuta de extindere a beneficiilor sistemului de vanzare directa, colaborarea dintre Dell si Staples reprezinta cea mai recenta initiativa de parteneriat a companiei, menita sa aduca produsele Dell mai aproape de un numar cat mai mare de utilizatori din intreaga lume.

„Dell a fost prima companie din domeniul IT care, prin intermediul sistemului de vanzare directa, a simplificat procesul de achizitionare al produselor. Acum, prin colaborarea cu Staples, oferim beneficiile complete ale acestui serviciu tuturor clientilor nostri de pe continentul American,” a declarat Michael Dell, Presedinte si CEO, Dell. „Acest nou pas subliniaza angajamentul companiei de a fi receptiva la dorintele clientilor si de a le oferi acestora exact ceea ce isi doresc – un mod nou si interesant de a achizitiona produsele Dell, la fel de usor si la aceleasi preturi deosebite.”

Primele produse Dell comercializate prin intermediul lantului de magazine Staples vor fi notebook-urile Inspiron 1721 si 1521, sistemul desktop Inspiron 530, imprimantele multifunctionale Dell 948 si 926, imprimanta cu laser Dell 1320c, monitorul LCD cu ecran lat de 19″ Dell SE198WFP si monitorul LCD cu ecran lat Dell E228WFP de 22″. Staples va comercializa, de asemenea, cartuse si tonere compatibile cu majoritatea imprimantelor Dell.

„Clientii nostri vor aprecia cu siguranta faptul ca vor putea observa direct si cumpara pe loc produsele Dell,” a declarat Ron Sargent, Presedinte si CEO, Staples. „Datorita faptului ca am devenit primul comerciant cu amanuntul de produse Dell pe continentul American – imbogatindu-ne astfel oferta cu unul dintre cele mai importante branduri din intreaga lume – avem in prezent posibilitatea de a simplifica procesul de achizitionare de produse tehnologice superioare cu ocazia sarbatorilor si nu numai.”
Parteneriat pentru dezvoltarea de proiecte pentru protectia mediului

Staples a facut publica astazi intentia sa de a se alatura programului ecologic Dell „Plant a Forest for Me” (Planteaza o padure pentru mine), care permite organizatiilor din lumea intreaga sa se alature companiei Dell in initiative de responsabilitate sociala, contribuind astfel la plantarea a milioane de copaci in proiecte de reimpadurire cu impact de durata.

In plus, prin intermediul initiativei sale EcoEasy, Staples faciliteaza demersurile ecologice si sprijina Ziua Reciclarii (America Recycles Day), care are loc in S.U.A pe 15 noiembrie. Compania Staples ofera zilnic, prin magazinele sale din SUA, servicii de reciclare a echipamentelor de birou contra unei taxe de 10 USD, iar in perioada 11-17 noiembrie clientii beneficiaza de servicii de reciclare gratuita la achizitionarea oricarui sistem desktop, notebook, imprimanta sau monitor Dell. Staples va continua, de asemenea, programul de reciclare de cartuse si tonere – cel mai important program de acest gen din industria de profil – prin intermediul caruia, in magazinele Staples, clientii pot oferi spre reciclare cartuse Dell in schimbul unui cupon de 3 USD, suma care se scade din factura urmatorului cartus achizitionat.

In prezent produsele Dell sunt disponibile in mai mult de 10.000 de magazine din intreaga lume. Prin oferirea de produse si servicii noi, precum si de modalitati multiple de achizitionare – prin Internet, telefonic si, incepand de acum, in anumite magazine retail – Dell estimeaza atragerea unui numar si mai mare de clienti noi si cresterea vanzarilor la nivel mondial. Recent Dell a anuntat stabilirea de noi parteneriate cu lanturi de magazine, precum Gome din China, Bic Camera Inc. din Japonia, Carphone Warehouse din Regatul Unit si Wal-Mart din SUA, Canada, Brazilia si Mexic.

Sursa: PR Wave

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *