Eco-Rom Ambalaje a colectat peste 350.000 de tone de ambalaje anul trecut

Eco-Rom Ambalaje: Cantităţile de deşeuri reciclate de la populaţie au crescut anul trecut cu 55%
co-Rom Ambalaje a colectat peste 350.000 de tone de ambalaje anul trecut

Eco-Rom Ambalaje, companie de reciclare si valorificare a deseurilor de ambalaje, printre ai carei actionari se numara Coca-Cola HBC Romania, Heineken sau Chipita Romania, a valorificat anul trecut 355.000 de tone de ambalaje, echivalentul a aproape 60% din cantitatea de ambalaje puse pe piata de cele 2.300 de companii afiliate sistemului de colectare.

Astfel, cantitatea de ambalaje colectate a crescut cu peste 7% fata de anul anterior. „Fata de 2008, cantitatea colectata este mai mare, insa cantitatea de ambalaje puse pe piata de companiile afiliate este mai mica (613.000 de tone in 2011 fata de 745.000 de tone in 2008 – n.red.), ca urmare a scaderii consumului de bunuri ambalate. La companiile afiliate, au scazut vanzarile cu circa 20% in perioada 2008-2011”, a declarat Sorin Popescu, director al Eco-Rom Ambalaje.

Compania a avut anul trecut afaceri de circa 10 milioane de euro, in crestere de la 8,7 milioane de euro in 2010. Veniturile Eco-Rom sunt generate de tarifele percepute companiilor afiliate.

Eco-Rom Ambalaje a fost infiintata in 2003 si are ca membri fondatori firme precum Argus, Chipita Romania, Coca-Cola HBC Romania, Heineken, Mars Romania. Compania a implementat in Romania sistemul „Der Grüne Punkt” – Punctul Verde, care practic este un simbol care semnaleaza cumparatorului ca firma producatoare sau importatoare s-a angajat sa indeplineasca obligatiile de reciclare si valorificare a ambalajelor puse pe piata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *