ecoist-bags.jpgEcoist si Coca-Cola si-au reinnoit parteneriatul si au creat de aceasta data o editie limitata de genti, linia noua de accesorii fiind fabricata din etichete reconditionate ale sticlelor de Coca-Cola. Fabricarea noilor tipuri de genti are ca scop reducerea cantitatii de materiale care ajunge in depozitele de deseuri.

Ideea de la care s-a pornit a fost aceea de a dezvolta o linie de produse eco-friendly, una care sa inspire consumatorii, ajutandu-i sa perceapa in mod diferit obiectele care nu le mai folosesc si pe care tind sa le arunce.

Ecoist, compania care a lansat gentile produse din ambalaje de bomboane, tocmai si-a reinnoit colectia cu etichete folosite de la sticlele de racoritoare produse de Coca-Cola. Colectia, editie limitata, contine produse confectionate din etichetele de Diet Coke®, Coke Zero® si Diet Cherry Coke®. Folosind elementele grafice ale etichetelor in diverse feluri, distinctive, chiar neasteptate, noile genti Ecoist Coca-Cola imbina print-uri patentate de Coca-Cola cu modele abstracte, rezultand o multitudine de modele si forme.

Inca de la lansarea sa, in 2007, parteneriatul Ecoist Coca-Cola a reusit sa impiedice aruncarea a un milion de etichete de la ambalajele de Coca-Cola in depozitele de deseuri din America de Nord, ajutand Coca-Cola sa se apropie de telul de a avea o productie de deseuri aproape de zero. In plus, ei au plantat si 5.000 de copaci prin programul Buy a Bag, Plant a Tree (Cumpara o geanta, planteaza un copac), un angajament luat de ei conform caruia in schimbul fiecarei genti vandute se va planta un copac.

Gentile Ecoist sunt produse in stilul specific companiei, etichetele fiind taiate, impaturite, aranjate si cusute manual. Productia este realizata manual in totalitate de catre artizani priceputi in Peru, respectand practicile Fair Trade. Fondata in 2004, Ecoist este cunoscuta pentru linia de genti produse din ambalaje de bomboane reciclate, ambalaje de alimente si etichete de bauturi racoritoare, lista sa de parteneri aflata in continua extindere incluzand Coca-Cola, Mars, Frito-Lay, Disney, AVEDA, si Cliff Bar, printre altii.

Ecoist se bazeaza pe productia accesoriilor vestimentare destinate indivizilor interesati de un stil de viata eco. Obiectivul companiei este acela de a imbina designul cu constiinta sociala si ecologica, pentru a furniza produse durabile, functionale si interesante, care vor fi foarte apreciate de catre cei care le poseda. Colectia este disponibila prin intermediul retelei de distribuitori ai Ecoist, la Ecoist.com, la fel si in cadrul sediului Coca-Cola in Atlanta, Georgia.

Coca-Cola Company este cel mai mare producator de bauturi racoritoare, rasfatandu-si consumatorii cu o gama de peste 500 de produse carbogazoase si necarbogazoase. Alaturi de Coca-Cola®, recunoscut ca fiind brandul cel mai important la nivel mondial, portofoliul companiei mai include alte 12 branduri in valoare de miliarde de dolari, incluzand Diet Coke®, Fanta®, Sprite®, Coca-Cola Zero®, Vitaminwater, POWERADE®, Minute Maid® si Georgia® Coffee.La nivel mondial reprezinta furnizorul numarul unu de bauturi carbogazoase, sucuri naturale, ceaiuri si cafea instant. Prin intermediul celei mai mari retele de distributie a bauturilor racoritoare, consumatori din peste 200 de tari se bucura de produsele acestei companii la o rata de 1.6 miliarde de produse vandute zilnic. Avand un angajament pe termen lung fata de mediu si construirea de comunitati durabile, compania se axeaza pe sprijinirea unor initiative care protejeaza mediul, conserva resursele si dezvolta din punct de vedere economic zonele in care opereaza.

Kelli Sogar, Global Business Development Manager for Licensing in cadrul Coca-Cola Company sustine eco-strategia companiei precizand ca “viziunea noastra consta in dezvoltatea unei linii de produse eco-friendly, una care sa inspire consumatorii, ajutandu-i sa perceapa obiectele care in mod normal sunt aruncate drept lucruri frumoase, noi, care pot fi folosite in fiecare zi”. Prin urmare, “continuarea si extinderea parteneriatului nostru cu Ecoist ne permite sa profitam de prezenta la nivel global pentru ca impactul pe care il vom avea sa fie considerabil”, este de parere Sogar.

Sursa: http://www.prweb.com/releases/2009

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here