Proprietarii de paduri si pasuni din Ardeal acuza clasa politica de coalizare cu structurile mafiote

La sfâr?itul acestui an va fi realizat inventarul întregului fond forestier din România
Proprietarii de paduri si pasuni din Ardeal acuza clasa politica de coalizare cu structurile mafiote
Proprietarii de paduri si pasuni din Ardeal acuza clasa politica de coalizare cu structurile mafiote

“Noi consideram ca dumneavoastra, in functiile pe care le detineti, aveti obligatia legala si constitutionala sa luati masuri urgente pentru intrarea in legalitate intrucat primariile din sute de localitati au instrainat si continua sa instraineze (cu fiecare zi ce trece) proprietatile comunelor pe care le detin ilegal”.

Recent am fost vizitati la redactie de Gheorghe Cozmuta, vicepresedintele Asociatiei Proprietarilor de Paduri, Pasuni si Terenuri Agricole din Ardeal si presedinte al Filialei Maramures a acestei asociatii. El ne-a pus la dispozitie o scrisoare deschisa adresata< Institutiilor Centrale ale Statului Roman, Presedentiei, Guvernului, Parlamentului, Curtii Constitutionale, Consiliului Suprem de Aparare a Tarii, Procurorului General, Consiliului Superior al Magistraturii, parlamentari si comisari europeni, clasa politica, presei, comisarului Dacian Ciolos, Casa Regala si Cultele religioase. Spicuim din cuprinsul acestei scrisori.

Composesoratele au fost forme asociative
“Composesoratele comunale au reprezentat forme asociative de proprietate, specifice Transilvaniei venind din negura vremurilor “de cand in tara asta numai noi eram stapani”, cum spune poetul, unde toti locuitorii unei comunitati isi puteau pasuna animalele si procura lemnele de foc, constructie, obtinute in aceleasi conditii, ca si celelalte composesorate, prin mosteniri, cumparari directe, donatii, edicte, legi de improprietarire (Decret Lege 1099/1928)….
Din pacate reprezentantii nostri in institutiile statului, printr-o politica irationala si inexplicabila sapa de zor tocmai la temelia acestei baze.
Calitatea de membru al formelor asociative de proprietate (FAP) a pamantului pe care o aveau toti romanii in baza acestei legi rezolva problema unui trai decent asigurand nevoile elementare de alimente, lemne, bani. Aceste forme asociative au creat locuri de munca in mediul rural, au sustinut financiar centrele de cultura transilvanene si au constituit principalul liant al vietii sociale a romanilor….

Parlamentarii au actionat deliberat, constient impotriva proprietarilor
Este incredibil si revoltator in acelasi timp cum reprezentantii nostri promovati si prin votul populatiei rurale in functii importante in institutiile statului au actionat in mod constient si premeditat impotriva noastra, fara sa se gandeasca la consecintele grave ale acestor actiuni ilegale. Aceste actiuni au condus la dezmostenirea abuziva a milioane de romani… compromiterea si discreditarea deliberata a institutiilor de baza ale statului care au contribuit sau tolerat aceste abuzuri…
Parlamentul Romaniei a formulat art. 33 si 44 din Legea 18/1991 in mod constient si premeditat pentru a fi interpretabile avand ca scop final atribuirea (ilegala) a pasunilor comunale catre unitatile administrativ teritoriale (UAT). Astfel, in baza prevederilor acestor articole se intelege (gresit) faptul ca pasunile (islazurile) comunale se atribuie UAT, deoarece obiectivul Legilor Fondului Funciar este restituirea terenurilor in favoarea celor care au detinut aceste proprietati, asa cum prevad si cele doua articole (vor fi restituite).
Or UAT nu poate face (si nici nu a facut) dovada ca au detinut vreodata in proprietate pasunile comunale intrucat acestea au apartinut “comunelor” ca FAP. Cele doua articole se refera la terenurile agricole (pasuni, fanete, arabil) dobandite de UAT “comune” dupa formarea acestora in baza Legii nr. 50/1950, asa cum prevede Legea nr. 160/2010, lege emisa la initiativa asociatiei pentru a inlocui cele doua articole interpretabile.
Prin omisiune s-a ascuns existenta composesoratelor
A ascuns prin omisiune existenta composesoratelor de pasuni (in toate Legile Fondului Funciar) pentru a evita analizarea abuzurilor facute cu atribuirea pasunilor comunale.
A emis fara nicio baza juridica si logica Legea 400/2002, prin care padurile graniceresti(si in aceste legi s-a ascuns prin omisiune existenta pasunilor comunale graniceresti pentru motivele aratate, dar si pentru faptul ca autorii acestei mascarade legislative, cat si Deciziei 603/2008 a Curtii Constitutionale se gandeau la padurile graniceresti numai cum sa le taie!!!) se impart in cote egale intre FAP si UAT, in contradictie cu prevederile Legii 1/2000(dar pe care nu le anuleaza) care le atribuie FAP. Decizia 603 prin care Legea 400/2002 este declarata neconstitutionala este motivata gresit, in contradictie cu prevederile Legii nr. 1/2000, art.26.
Legea 400 si Decizia 603/2008 (care reprezinta o eroare judiciara inadmisibila) s-au emis pentru a justifica abuzurile prin care autoritatile locale (prefecturi, primarii, comisii de fond funciar) au atribuit ilegal aceste proprietati FAP.
Autoritatile locale impreuna cu structurile mafiote sprijinite de politic taie la ras padurile graniceresti pe care le detin ilegal….
Noi consideram ca dumneavoastra, in functiile pe care le detineti, aveti obligatia legala si constitutionala sa luati masuri urgente pentru intrarea in legalitate intrucat primariile din sute de localitati au instrainat si continua sa instraineze (cu fiecare zi ce trece) proprietatile comunelor pe care le detin ilegal”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *