Cerealele integrale ajuta la scaderea tensiunii arteriale

15 Aug 2007 Comenteaza pe Forum Trimite prin Y!M Trimite prin Email


Alatura-te comunitatii EcoSapiens

Consumul unei singure portii de poate ajuta la prevenirea hipertensiunii arteriale. Consumul a mai multor portii de ar putea micsora riscul hipertensiunii in viitor. Aceasta este concluzia unui studiu publicat in Revista Americana de Nutritie Clinica.

Oamenii de stiinta au observat in cazul participantilor ca dezvoltarea hipertensiunii arteriale intr-o perioada de peste 10 ani de monitorizare a scazut cu 4 la suta daca au consumat cereale integrale la masa. Desi procentul de scadere nu pare a da un mare avantaj, cercetatorii americani sunt de parere ca orice mic pas este important, hipertensiunea putand duce la , accident vascular cerebral si alte probleme serioase de sanatate.

Cerealele integrale care “furnizeaza” toate elementele din grane sunt graul, ovazul, boabe de coapte, orez brun, secara etc. Studiul efectuat pentru a descoperi efectele consumului de cereale integrale a inclus aproape 29.000 de femei din Statele Unite ale Americii, care erau angajate in sistemul sanitar. Studiul a inceput in 1992, iar femeile implicate aveau cel putin 45 de ani, varsta medie fiind de 50 de ani. Acestea au completat un privind alimentele consumate in anii anteriori inceperii studiului.

Femeile incluse in studiu au fost monitorizate pe o perioada de 10 ani, in medie. In aceasta perioada, aproape 9.000 de femei din grupul monitorizat au fost diagnosticate cu arteriala. Comparativ cu femeile care nu consumau frecvent cereale integrale, cercetatorii americani au constatat ca cele care consumau cel putin de 4 ori pe zi cereale integrale erau cu 23 la suta mai putin predispuse la a fi diagnosticate cu tensiune arteriala mare in timpul studiului.

Citeste articolul Cerealele integrale ajuta la scaderea tensiunii arteriale integral in Gandul


Pentru mai multe informatii despre cereale integrale, chestionar, hipertensiune, infarct, porumb, aboneaza-te gratuit la Noul Newsletter EcoMagazin, personalizat pentru tine!

Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet? Atunci alatura-te si tu celor peste 7500 de membri care s-au inscris deja in EcoSapiens si hai sa ne cunoastem pe forumul ecologistilor. Intrebarile si comentariile tale sunt binevenite.

Recomandari la acest articol


Lasa un comentariu
Esti ecologist, eco-friendly sau fan Captain Planet?
Alatura-te discutiilor de pe forum.

Stirile zilei Monsanto, una din cele mai mari companii de alimente modificate genetic (OMG), a interzis alimentele MG din cantinele propriei corporatii
Biodiversitate Organisme modificate genetic

Monsanto, una din cele mai mari companii de alimente modificate genetic (OMG), a interzis alimentele MG din cantinele propriei corporațiiSe pare ca Monsanto, una din cele mai mari companii de alimente modificate genetic (OMG), a interzis alimentele MG din cantinele propriei corporatii. Aceasta companie refuza sa ofere personalului sau chiar alimentele modificate genetic pe care le promoveaza in multe… Citeste mai departe»

NASA a realizat o harta termica a Pamantului pentru anii 1880-2011. Vezi cat de mult au crescut temperaturile.
Incalzirea globala Schimbari climatice

NASA a realizat o harta termica a Pamantului pentru anii 1880-2011. Vezi cat de mult au crescut temperaturile.Temperaturile au crescut mult in ultimii ani, incalzirea globala fiind semnificativa din 1880 incoace, de cand s-a inceput culegerea datelor din statiile meteo cu regularitate si dupa reguli clare. Recent, NASA a dat publicitatii o harta termica animata din care… Citeste mai departe»

Scrisoare deschisa privind incalcarea eticii si obiectivitatii jurnalistice pe subiectul Rosia Montana
Resurse naturale

Scrisoare deschisă privind încălcarea eticii şi obiectivităţii jurnalistice pe subiectul Roşia MontanăLiberatatea presei este unul din cele mai pretuite principii in Europa, dar in acelasi timp, poate fi cu usurinta erodata in mod flagrant sau pe tacute. Ne adresam astazi asociatiilor care vegheaza ca acesta libertate fundamentala sa fie respectata peste… Citeste mai departe»

Autoritatile federale americane au autorizat pentru prima data din 1978 construirea de noi reactoare nucleare in Statele Unite.
Energie regenerabila

Autorităţile federale americane au autorizat pentru prima dată din 1978 construirea de noi reactoare nucleare în Statele Unite.Autoritatile federale americane au autorizat, joi, pentru prima data din 1978 construirea de noi reactoare nucleare in Statele Unite. Comisia pentru reglementare in domeniul nuclear (NRC) a aprobat o rezolutie care autorizeaza “construirea si punerea in serviciu a reactoarelor trei… Citeste mai departe»

Veteranii de razboi si urmasii acestora de pe Valea Muntelui nu pot fi improprietariti cu paduri pentru ca nu mai este cu ce
Fondul forestier

Veteranii de razboi si urmasii acestora de pe Valea Muntelui nu pot fi improprietariti cu paduri pentru ca nu mai este cu ceVeteranii de razboi si urmasii acestora de pe Valea Muntelui nu pot fi improprietariti pentru ca nu este cu ce • in situatia aceasta, primarii nu pot pune in aplicare sentinte definitive si irevocabile • necesarul pentru cei care au… Citeste mai departe»

Cantecul dulce al pasarilor poate influenta starea de bine si sanatatea
Sanatate

Cântecul dulce al pasarilor poate influenta starea de bineCantecul dulce al pasarilor poate influenta starea de bine? Este o intrebare la care cercetatorii s-au hotarat sa raspunda. O echipa de la Universitatea Surrey (Marea Britanie) a studiat trei ani impactul cantecului pasarilor asupra starii de bine, atentiei si… Citeste mai departe»

Persoanele care consuma zilnic cate un galbenus de ou crud sunt mai ferite de bolile cardiovasculare si de cancer
Alimentatie Sanatate

Oua crudePersoanele care consuma zilnic cate un galbenus de ou crud sunt mai ferite de bolile cardiovasculare si de cancer, potrivit oamenilor de stiinta canadieni de la Universitatea din Alberta. In galbenusul de ou se gasesc doi dintre cei mai puternici… Citeste mai departe»