Investitie in viitor

Mincarea eco pentru be-be-lu-si ocupa un loc foarte important in topul vinzarilor bio, deoarece parintii fac orice sa-si stie puii sanatosi. De aceea tot mai multi pro-du-catori intra pe aceasta piata.

Piata mondiala a alimentelor organice pentru bebelusi creste in salturi. Desi mai scumpa decit varianta conventionala, aceasta mincare este in voga, deoarece parintii de pretutindeni vor sa-si hraneasca copiii cu produse sanatoase, sigure, fara pesticide, hormoni, antibiotice sau organisme modificate genetic. Potri-vit firmei AC Nielsen, citata de Brandchannel.com, vinzarile mondia-le pe acest segment de piata au crescut cu 60% intre 2000 si 2005. Si vinzarile de lapte bio pentru bebelusi s-au majorat cu 271% din 2004 pina in 2005, si cele de mincare la borcanel cu 18%, potrivit RNCOS.

LIDERI. Piata americana de profil inregistreaza cea mai mare rata de crestere. Vinzarile de alimente organice pentru cei mici s-au majorat cu 21,6% anul trecut, atingind 116 milioane de dolari, potrivit Nielsen Company. Iar concurenta este acerba. Nu numai ca apar tot mai multe companii producatoare, dar batalia se duce si in domeniul formei sub care este vinduta mincarea bio pentru cei mici. Ultima „moda” este mincarea bio proaspata sau congelata. Gratie acestei „gaselnite”, HappyBaby Food, o companie intrata pe piata abia in 2006, a devenit rapid o marca de renume in SUA. Si alte branduri, precum Evie”s Organic Edibles, Mom Made Foods si Yummy Spoonfuls, au ade-rat la acest „curent”, in timp ce Bohemian Baby a mers si mai departe si s-a apucat sa livreze mincare bio proaspata pentru bebelusi la domiciliu.

Si in Europa, piata de profil este bine dezvoltata, insa nu inre-gistreaza o crestere la fel de specta-culoasa precum cea ame-ri-cana. Doua mari companii se razboiesc pe cota de piata: germanii de la HiPP si englezii de la Organix. Insa acestia au destui competitori mai mici: Holle, Humana, Fresh Daisy, So Baby si Truuuly Scrumptious.

Sursa: Jurnalul National

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *