Sondaj – Natural si sanatos

Alimentele, in special fructele si legumele, sunt preferate de consumatori in special in functie de culorile pe care le au, astfel fiind si asociate cu efectele benefice pe care le pot avea asupra sanatatii noastre, arata un studiu realizat de compania Euromonitor International.
produse naturale
Rezultatele testului au fost prezentate in cadrul Summitului European pentru Siguranta Alimentara, care a avut loc la Londra saptamana aceasta si in cadrul caruia s-a discutat despre cum intensitatea culorilor a devenit o unealta puternica in alegerea produselor de tip „superfructe”. Acest tip de marketing a devenit posibil odata cu constientizarea consumatorilor a ceea ce inseamna redarea unei anumite culori fructelor sau legumelor. Un bun exemplu este antocianina, un flavonoid care intra in compozitia fructelor si care are rol de colorant, despre care studiile au aratat ca are efecte benefice asupra inimii.

Industria alimentara s-a conformat
Firmele din industria alimentara si-au dat seama de preferintele pu-blicului si au implementat deja aceasta modalitate de a-si vinde mai bine produsele. Unele companii chiar au scos pe piata un ghid cu ajutorul caruia isi ajuta consumatorii sa ia cele mai bune decizii in alegerea produselor pe baza de fructe. Acestea au efecte benefice asupra inimii, oaselor, dar nu numai, putand inclusiv stimula activitatile creierului in viata de zi cu zi.

Sursa: Jurnalul National

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *