Tetra Pak si Carrefour Romania lanseaza campania comuna de incurajare a reciclarii ambalajelor post-consum

Obiectivul campaniei „Recicleaza si Tetra Pak te premiaza” este de a atrage interesul public pentru reciclare si ofera un exemplu concret al rolului consumatorilor in protectia mediului inconjurator

Bucuresti, 26 octombrie 2010 – In perioada 14 octombrie – 19 decembrie, Tetra Pak, in parteneriat cu Carrefour Romania, a lansat o campanie de constientizare denumita „Recicleaza si Tetra Pak te premiaza”, ce se va derula pe parcursul a doua luni si este dedicata tuturor clientilor si vizitatorilor din hypermarketurile Carrefour din Bucuresti. Obiectivul campaniei este de a atrage interesul public pentru reciclare si de a incuraja consumatorii sa isi asume un rol activ in protectia mediului inconjurator. Campania „Recicleaza si Tetra Pak te premiaza” continua preocuparea Tetra Pak de incurajare a reciclarii la nivel global si este o premiera in Romania, ambalajele urmand a fi reciclate la fabrica de hartie Vrancart Adjud.

„Recicleaza si Tetra Pak te premiaza” se deruleaza de joi pana duminica in fiecare saptamana in cadrul hypermarketurilor Carrefour si se adreseaza tuturor clientilor si vizitatorilor care pot primi premii speciale (accesorii pentru telefoane, jucarii Yo-Yo, pixuri sau brelocuri produse din ambalaje Tetra Pak reciclate) in schimbul a 3 cutii goale de lapte, iaurt, suc sau nectar. Conceptul campaniei evidentiaza efortul comun al companiilor Tetra Pak si Carrefour de sensibilizare a consumatorilor, pentru a contribui, prin reciclare, la atenuarea efectelor schimbarilor climatice.

„Obisnuinta de a colecta selectiv ambalajele a inceput sa se dezvolte si in randul consumatorilor din Romania, datorita initiativelor si eforturilor venite din partea partenerilor sociali care ofera informatie constanta si exemple practice in aceasta privinta. Colectarea selectiva si reciclarea ambalajelor este doar unul din pasii pe care ii putem face pentru a trezi nevoia de responsabilitate in comportamentul consumatorilor,” a declarat Daniela Cirmaciu, Communications and Environment Officer Tetra Pak Romania.

„Anul trecut, Carrefour a realizat impreuna cu Tetra Pak, prima campanie de constientizare axata pe nevoia de consum responsabil al resurselor, desfasurata in peste 600 de magazine Carrefour din Europa. Sfaturi utile despre cum putem economisi resursele planetei au fost inscrise pe cutiile de lapte si suc, concepute in acest scop. A sosit timpul ca si in Romania sa militam pentru un consum responsabil, prin reciclarea ambalajelor post-consum,” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania.

Campania „Recicleaza si Tetra Pak te premiaza” aflata in derulare, face parte din strategia pe termen lung asumata de Tetra Pak de a actiona ca membru responsabil al comunitatii globale. Ca membru al WWF”s Climate Savers Programme, Tetra Pak a reusit sa sporeasca eficienta energetica in procesul de productie a ambalajelor cu 23% din 2002 pana in prezent si utilizeaza resurse de energie regenerabila din ce in ce mai mult. Pana in prezent, sase din fabricile Tetra Pak din Europa utilizeaza energie regenerabila sau cumpara certificate de energie regenerabila. Astfel, Tetra Pak se apropie de obiectivul de a reduce cu 10% emisiile de dioxid de carbon in 2010 fata de 2005, in termeni absoluti.

In Romania, Tetra Pak a dezvoltat o serie de programe adresate cu precadere copiilor, pentru a-i incuraja sa recicleze cutiile de carton folosite ca ambalaj pentru lapte si astfel, sa se implice in protejarea mediului inconjurator. Doar in acest an, scolile din Medias au fost implicate in programul „Fii si tu un SuperPak” si au reusit sa recicleze cantitatea impresionanta de 1 tona de carton, dublul cantitatii reciclate in 2009, reprezentand toate ambalajele de lapte primite la scoala sau aduse de acasa. Acest efort s-a concretizat in salvarea a 20 de copaci de la taiere.

Despre TETRA PAK

Tetra Pak este liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrand indeaproape cu clientii si furnizorii nostri, oferim produse sigure si inovatoare care satisfac in fiecare zi cerintele a sute de milioane de oameni din peste 170 de tari din lume. Avand aproximativ 22,000 de angajati si operatiuni in peste 85 de tari, noi credem in asumarea cu responsabilitate a pozitiei de lider in industria de profil pentru crearea unei cresteri profitabile in armonie cu protectia mediului inconjurator si cu o buna conduita sociala.

Motto-ul nostru, „PROTEJEAZA CE E BUN”, reflecta viziunea noastra de a oferi alimente sanatoase si disponibile oriunde.

Mai multe informatii despre Tetra Pak gasiti pe www.tetrapak.com/romania
Pentru informatii de presa, va rugam sa contactati:

Daniela Cirmaciu

Communications and Environment Officer Romania and Moldova, Tetra Pak South Eastern Europe
Tel: +40 31 620 68 87
[email protected]

Magda Purice

Senior Account Executive

CIVITAS Global Romania

Tel: +40 (0)755068804, 021-2110011

[email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *